Toplo priporočam

By | 03/07/2010

Ne razmišljajte zgolj o tem, kakšne vitamine vsebuje ta ali ona hrana, saj je to zelo zapleten proces. Od tega, kaj bomo v resnici sprejeli, je odvisno tudi naše zdravje.  Telo samo občuti, kaj potrebujemo.  Naučimo se mu prisluhniti.  Vse kar jemo, postane del nas. Zato jejmo počasi in z  ljubeznijo do svojega telesa in duha. Če imate le možnost,  pojejte hrano, ki ima še živo energijo (svežo zelenjavo ali sadje) z domačega vrta ali okolja. Bolje je jesti sadje, ki zraste v našem okolju, ker ga naše celice poznajo.

V času, ko zorijo borovnice, maline in robida, pojdite v naravo in se naužijte teh plodov direktno  ob nabiranju. Seveda bodite pazljivi in se dobro zaščitite pred klopi in insekti, saj vam lahko prinesejo tudi neljube posledice.

Nič nimam proti reklamni industriji, ki propagira razno razne mlečne in druge napitke. Vsak lahko služi po svoje.  Osebno pa veliko bolj zaupam čisto navadnemu kislemu mleku, smetani ali kefirju.  Zato na  mojem jedilniku ni margarine in raznih ACTIMEL napitkov.

O bogastvu številnih bolj ali manj zdravih receptov za pripravo kosil si lahko preberete na mnogih straneh.

Priporočam pa vam le nekaj osebnih receptov, ki jih pripravim lahko hitro sebi in prijatelju. OBEMA DAJEJO ČUDOVITO POČUTJE IN ENERGIJO NA VSEH NIVOJIH.

1.      SOLATA IZ DOMAČEGA VRTA

Na srečo imam tudi nekaj zelenjave,  zato si lahko čisto iz prve roke in neposredno z njive  prinesem najbolj čudovite pridelke.  Na mojem vrtu namreč ne uporabljam nobenih kemikalij in vse kar pridelam je prežeto s čisto energijo in mojim delom.

Kakšna je moja solata, je seveda odvisno, kaj tisti dan najdem na svojem zelenjavnem vrtičku.

Kako izgleda moj solatni priboljšek v tem času?

Ker imam trenutno tudi čudovito zeleno solato – rezivko, je to prva in glavna sestavina.

Če že pordeči kakšen paradižnik, ga seveda na tanko narežem in tudi najbolj sveža rumena in zelena paprika sodi zraven.  Še košček pekočega feferona za malo OGNJA.

Potem najdem še drobno ali malo debelejšo kumarico in svežo mlado bučko. Čeprav korenček ni preveč debel, je ravno lepo oranžne barve in poln karotena.  Zelo mi je všeč por in nekaj listkov pora vsekakor pride v mojo solato.

Seveda bom vse temeljito oprala in pripravljam ćimbolj skrbno. Ni mi težko naribati korenčka, bučk in kumarice kar z lupinico. Tudi paprike naribam na čisto tanke lističe. Včasih uporabim čebulo, ki čudovito uspeva. Na rezilnik jo na režem čisto na tanke kolobarje,  Por dobro sesekljam. Solim smo z morsko grobo soljo, ki ima preko 84 elementov.  Zabelim z olivnim oljem in mešanim kisom. Obvezno dodam tudi  baziliko in komarček, ki se čudovito dopolnjuje z okusi solate, pa še veliko vitaminov imajo.

Seveda bo lahko ta solatni krožnik druge dni tudi drugačen. Kajti vedno poslušam svoj notranji glas.  Oba sprijateljem ugotavljava, da  imamo tako ogromno energije na vseh področjih , tudi v ljubezni in intimnosti. Oba sva umirjena, kajti na našem jedilniku je vedno manj mesa.  Osebno menim, da je prav meso glavni razlog za vse večjo razdražljivost in agresijo.

2.     OMAKA ZA TESTENINE ALI ZELENJAVNI RIŽ

Zelo malokdaj za testenine uporabljam mesno omako. Veliko bolj mi tekne ćisto navadna paradižnikova ali zelenjavna omaka. Pri tem sem lahko zelo ustvarjalna. Vedno mi pride na pamet kaj novega,  vendar je hrana vedno okusna in po najinem okusu.

Kako izgleda moj kuharski kotiček pri pripravi omake?

Za osnovo vedno uporabljam olje. Na njem najprej na čisto tanke kolobarje narežem čebulo in jo malo posolim. Zelo pogosto uporabljam pri omaki naribane bučke in korenček. Vse to zelo lepo zgosti omako.  Če imam domač paradižnik, pripravim že naprej paradižnikovo omako, sicer jo pač kupim. V omako rada dodajam tudi drugo zelenjavo, papriko in kakšen feferon.  Obvezno sodijo vanjo tudi začimbe, ki jih dam na koncu. Ko se zelenjava dobro poduši, jo potresem s polnovredno moko in zalijem. Na koncu jih dodam kakšno žličko kisle smetane ali masla. Zelo rada uporabljam sir fetaki. Če nimam drugega, dodam tudi kanček masla.

Makarone ali riž skuham, da je mehko in prelijem z omako. Vedno se potrudim, da je hrana servirana prijetno za oko in dodam že kakšen listič bazilike ali kopra ter seveda potresem z naribanim sirom.

S tako zelenjavno omako smo dobili vse potrebne snovi, vitamine, elemente in beljakovine, ki učinkovito nadomestijo meso.  Včasih kanem v omako še nekaj sojine omake.  Vse kar počnem, ne potrebuje več kot pol ure za pripravo.

Za spremembo kdaj narežem v omako tudi hrenovko ali košček salame.

3.NADEVANE BUČKE

Sedaj imamo lahko na vrtu že precej debele bučke, ki se jih že nekako naveličamo. Poizkusimo kdaj s tem receptom, ki je nastal po moji intuiciji:

Malo večje bučke izdolbemo.  Pripravimo nadev, ki je lahko po vašem okusu. Jaz sem ga nekoč pripravila tako, da sem zmešala žlićko domače kisle smetane,  dve žlički belega zdroba in jajce. Izdolbeno vsebino sem zmešala in dodala koper ter baziliko. Bučke sem dušila v pokriti ponvi, na olju in občasno sem jih zalivala z mlekom. Po vrhu sem jih potresla tudi z naribanim sirom. V sok sem dodala  tudi kislo smetano in nekaj moke. Tako je nastala prijetna in aromatična omaka, ki sem jo začinila tudi z nekaj rdeče paprike.  Poleg sem skuhala krompir v kosih, ki sem ga popražila na maslu. Skratka vse skupaj sem pripravila hitro in bilo je resnično slastno.

Toliko sem vam ponudila le nekaj  idej za vaš navdih. Ko mi bo prišla na misel  še kakšna  dobra poslastica, pa vam jo bom rada posredovala.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja