Zelenjavni namazi

By | 03/07/2010

Odločite se kdaj za kakšen drugačen namaz, ki nam bo dal številne možnosti kombiniranja po naši želji.

1.     Zelenjavni namaz z  maslom in zelišči

Maslo rahlo razpustite na zraku ali v ponvi, da se lepo maže. Seseklajte na drobno tista zelišča, ki vam prijajo.  Če imate morda na vrtu zeliščni kotiček, si lahko pripravite marsikatero zanimivo kombinacijo.  Na vašo prebavo bo ugodno deloval majaron, cvetovi ali lističi origana. Posujte namaz z drobno nasekljanim peteršiljem ali krešo.  Izredno aromatična je bazilika, ki prav tako dobro deluje na prebavila.

2.     Zelenjavni namaz z kislo smetano in sezonsko zelenjavo

Lonček smetane ali po vaši želji zmešajte z paradižniki z vašega vrta. Odlična rdeča barva vam da fizično moč in varuje pred rakom ter ugodno vpliva na celotno  delovanje proti prostim radikalom. Lahko si naribate korenček in dodate še ščepec peteršilja. Oboje vam bo napolniloo življenske moči z veseljem do življenja in ustvarjalnostjo.  Posebno korenček ugodno deluje NA SPOLNO ČAKRO  (tudi za ljubezen in spolnost).

3.     Namaz z maslom in blanširano zelenjavo

Na maslu, ki ste ga samo razpustili na hitro zmešajte blanširano zelenjavo. Zelenjavo, ki jo samo na hitro prevremo (blanširamo največ pet minut) osolimo z navadno morsko soljo, ki ima ogromno mineralov. Priporočam vam brokoli, cvetačo ali brstični ohrovt. Na koncu dodajte še na drobno narezano papriko ali paradižnik in list bazilike.  To je prava »vitaminska bomba« v kateri je obilo antioksidantov in uspešna zaščita proti najtežjim boleznim.

4.     Namaz z maslom in ribami

Vsaj enkrat na teden si privoščite namaz z konzervo ali ribjo pašteto. Lahko uporabite tudi tekočino (olje) ali ga nadomestite z namazom iz masla ali kisle smetane.  Poskrbeli boste za nujno potrebne aminokisline in omega tri maščobe.  Za boljši okus dodajte kakšen strok česna, na drobno nasekljano čebulo ali por.  Bodite čimbolj ustvarjalni. ZA VAŠE ZDRAVJE GRE.

Za dober zajtrk si je potrebno vzeti seveda nekaj časa. Morda boste že z eno nogo hiteli v službo in si tega vitaminskega obilja ne boste utegnili pripraviti.  Nič hudega, to storite lahko tudi kasneje. Nadomestite kakšen večerni obrok ali namesto zamudnega kuhanja  pričarajte okusno malico po čisto vašem okusu. Če nimate te sreče, da imate svoj vrt, je izbira res velika.  Tudi bolje založene trgovine imajo že veliko ekološko pridelane hrane ali pa seveda tudi industrijsko obdelane paradižnike.  Včasih je potrebno uživati tudi to.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja